Personal training

 

In de gym binnenstappen kan soms in het begin wat intimiderend lijken. 

Wil je graag iemand naast jou om hier je weg te zoeken (of heb je af en toe gewoon nood aan een zetje), dan is personal training the way to go! 

‚ÄčUiteraard kun je zelf kiezen hoeveel sessies personal training je wenst.

Dit kan eenmalig aan het begin van een nieuw trainingsschema, tot meerdere malen per maand.

Ook beurtenkaarten zijn mogelijk!

 

Online coaching

 

het 12 weken online coachingtraject

 

We beginnen eerst en vooral met een uitgebreide intake om jouw huidige manier van leven, bewegen, eten etc. zo goed mogelijk in kaart te brengen. Op basis daarvan ga ik voor jou aan de slag. Ik maak voor jou een beweegschema op, rekening houdend met jouw niveau, home of gym training, en welke materialen je eventueel ter beschikking hebt.

De trainingen komen in een app (virtuagym), waar ook altijd een bewegend figuurtje bijstaat die de oefening voordoet, en ik zet er meestal ook extra tips voor uitvoering bij, aangezien je normaal gezien wel zelfstandig traint. Uiteraard is het wel steeds mogelijk om het traject aan te vullen met 1 of meerdere sessies 1 op 1 training als je niet zeker bent dat je techniek goed zit (optioneel!)

Voeding werk ik met een andere app, VYTAL: Op basis van jouw gegevens (leeftijd, geslacht gewicht, activiteitenniveau) stel ik in deze app een voedingsschema op en houd daarbij volledig rekening met jouw doelstelling en voorkeuren/eventuele allergieën/intoleranties. Dagelijks staan er dan maaltijden voor je klaar in de app (aantal maaltijden door jou te kiezen). Er staan bijna 2000 recepten in de app. Heb je toch zin in iets anders, of de ingrediënten niet in huis? Met een druk op de knop staat er een andere maaltijd klaar, aangepast aan jouw waarden, zodat je niet teveel of te weinig eet. Zo wordt het ook niet saai en moet je dus echt niet alle dagen hetzelfde eten om resultaten te zien.

Tussendoor volg ik jou gedurende 3 maanden wekelijks op via een check-in document. We monitoren je gewicht, maar houden ook foto’s en metingen bij (omdat de weegschaal niet alles zegt!), en verder kun je hierin ook aangeven hoe het met je gaat, hoe ging het de afgelopen week met je trainingen, hoe consistent was je deze week met je voeding, hoe is het met slaap, stress, vertering, energie… Een soort biofeedback dus! Allemaal belangrijke zaken om in acht te nemen wanneer je wat strakker wil worden of je wil graag een beetje vet verliezen.

Uiteraard sta ik gedurende heel het traject ook ter beschikking voor vragen, form checks, enz, en krijg je gedurende het traject ook nog allerlei verdere nuttige informatie, bijvoorbeeld : food swaps, boodschappenlijstjes, habit trackers, guides over allerlei zaken al micronutriënten, vitaminen, het belang van hydratatie, …

Het is echt de bedoeling om je in die 3 maanden een kickstart te geven, en dat je aan het eind van die 12 weken de nodige tools hebt om dit verder te zetten. Dat kan alleen, of in een vervolgtraject. Want uiteindelijk is er geen ‘einddatum’. De beste manier om resultaten te behouden is om het traject zo haalbaar mogelijk, en duurzaam te maken.

 

 

 

Voedingsadvies

 

Staat jouw training volledig op punt?

Enkel een handje nodig met voeding?

Dan is deze voor jou. Ik geef je praktische tips en advies voor een gezonde en evenwichtige voeding zonder restricties.

Ook voor sportspecifieke voeding of info over supplementen kan je bij mij terecht.

Hiervoor werk ik eveneens met een TOP app! Meer info hierover vind je door in het menu op het tabje voeding te klikken!