Personal training

 

In de gym binnenstappen kan soms in het begin wat intimiderend lijken. 

Wil je graag iemand naast jou om hier je weg te zoeken (of heb je af en toe gewoon nood aan een zetje), dan is personal training the way to go! 

‚ÄčUiteraard kun je zelf kiezen hoeveel sessies personal training je wenst.

Dit kan eenmalig aan het begin van een nieuw trainingsschema, tot meerdere malen per maand.

Ook beurtenkaarten zijn mogelijk!

 

Online coaching

 

het 12 weken online coachingtraject

We starten met een uitgebreide intake om jouw huidige manier van leven, bewegen, eten etc. zo goed mogelijk in kaart te brengen. Op basis daarvan bekijk ik wat de beste aanpak voor jou kan zijn.

Nadien ga ik voor jou aan de slag. Ik maak een beweegschema op, rekening houdend met jouw niveau, home of gym training, en welke materialen je eventueel ter beschikking hebt.

De trainingen komen in een app (virtuagym), waar ook altijd een bewegend figuurtje bijstaat die de oefening voordoet, en ik zet er meestal ook extra tips voor uitvoering bij, aangezien je normaal gezien wel zelfstandig traint.

Voor voeding werk ik met een andere app, VYTAL. Meer informatie hieronver vind je bovenaan in het menu onder het tabje "voeding".

Tussendoor volg ik jou gedurende 3 maanden wekelijks op via een check-in document. We monitoren je gewicht, maar houden ook metingen bij (omdat de weegschaal niet alles zegt!), en verder kun je hierin ook aangeven hoe het met je gaat, hoe ging het de afgelopen week met je trainingen, hoe consistent was je deze week met je voeding, hoe is het met slaap, stress, vertering, energie… Een soort biofeedback dus!

Uiteraard sta ik gedurende heel het traject ook ter beschikking voor vragen, form checks, enz.

Omdat ik gemerkt heb dat mensen hun resultaten makkelijker behouden door echt te werken op healthy habits, werk ik tussendoor ook nog met mini-challenges, om te proberen om kleine en haalbare gewoonten echt stap voor stap te implementeren en te gaan opbouwen.

Gedurende het traject krijg je ook nog allerlei verdere nuttige informatie, bijvoorbeeld : tips om te minderen met suiker, om te helpen tegen constipatie, tips voor food freedom, slaap, recovery, enzovoort!

Het is echt de bedoeling om je in deze 12 weken een kickstart te geven, en dat je aan het eind van die 12 weken de nodige tools hebt om dit verder te zetten. Dat kan alleen, of in een vervolg abonnementje.

Want uiteindelijk is er geen ‘einddatum’. De beste manier om resultaten te behalen EN nadien te behouden is om het traject zo laagdrempelig mogelijk, en duurzaam te maken.

 

 

 

Voedingsadvies

 

Staat jouw training volledig op punt?

Enkel een handje nodig met voeding?

Dan is deze voor jou. Ik geef je praktische tips en advies voor een gezonde en evenwichtige voeding zonder restricties.

Ook voor sportspecifieke voeding of info over supplementen kan je bij mij terecht.

Hiervoor werk ik eveneens met een TOP app! Meer info hierover vind je door in het menu op het tabje voeding te klikken!